Česta pitanja

Status pošiljke možete pratiti nakon što je pošiljka poslana i na mail Vam je stigao račun sa pratećom dokumentacijom.

Na drugoj stranici računa možete pronaći jedinstveni broj svoje pošiljke, a status pošiljke možete pogledati na sajtu dostavene službe Overseas Express na linku: https://is.overseas.hr/tracking . Detaljnije objašnjenje pogledajte na linku Track&Trace.

Nažalost, artikle kupljene putem online prodavaonice nije moguće mijenjati ili reklamirati u Pandora maloprodajnim objektima. U tom slučaju nas kontaktirajte slanjem e-mail poruke na: info@pandorashop.hr.

Ukoliko ste nakon otvaranja pošiljke ustanovili da isporučeni artikli ne odgovaraju naručenim ili da podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas kontaktirate slanjem e-mail poruke na info@pandorashop.hr najkasnije u roku od 24h od primitka pošiljke.
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave nedostatci, pravo na reklamaciju imate dvije godine od datuma kupovine.
Potrebno je popuniti reklamacijski list te nas kontaktirati kako bi Vaš zahtjev bio evidentiran.
Odgovor na uloženu reklamaciju dobiti ćete u roku od 15 dana od prijema reklamacije te ćete biti obaviješteni o daljnjem postupanju.

Ukoliko prilikom isporuke uočite da pošiljka ima vidljivih oštećenja, nemojte preuzimati paket. U ovom slučaju molimo Vas da nas kontaktirate slanjem e-mail poruke na: info@pandorashop.hr. Obavijestiti ćemo Vas o daljnjem postupku u najkraćem mogućem roku.

U slučaju da naručeni artikl ne odgovara, potrošač ima pravo raskinuti ugovor u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda. Prilikom odustajanja kupac može, ali ne mora, navesti razloge zbog kojih odustaje.

  • Kontaktirajte nas slanjem e-mail poruke na info@pandorashop.hr kako bi Vaš zahtjev za povrat bio evidentiran.
               
  • Proizvod mora biti vraćen u ispravnom, nekorištenom stanju te u originalnom, neoštećenom pakiranju, zajedno s originalnim računom i popunjenim obrascem za odustajanje, koji možete preuzeti ovdje.

Trgovac je dužan, bez odlaganja, kupcu vratiti iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od datuma prijema proizvoda.

Ukoliko ste nakon primitka pošiljke ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas kontaktirate slanjem e-mail poruke na: info@pandorashop.hr

Svaki komad Pandora nakita ručno je dovršen i izrađen od visokokvalitetnih materijala.
Kako bi Vaš nakit uvijek izgledao sjajno, savjetujemo Vam da ga skidate prije spavanja ili fizičke aktivnosti. Odložite ga odvojeno od drugog nakita kako biste izbjegli grebanje.
Izbjegavajte doticaje sa sredstvima kućne kemije i slanom vodom, jer to narušava izgled nakita odnosno može doći do oksidacije pri čemu nakit potamni i gubi sjaj. Nakit polirajte mekanom tkaninom za poliranje kako bi bio blistav, no imajte u vidu da tkanina neće ukloniti fizička oštećenja i ogrebotine.

SF1 Clips d.o.o., kao članica SF1 grupe, je generalni i ekskluzivni distributer danskog brenda nakita Pandora za zemlje Balkana te Moldaviju. Uz svaku narudžbu dobivate Certifikat o izvornosti kojim se potvrđuje da je nakit koji ste kupili originalan Pandora nakit. Svaki jedinstveni komad Pandora nakita stručno su izradili i ručno dovršili vrhunski i talentirani Pandora majstori, stvarajući suvremen, elegantan i ženstven nakit od srebra 925, zlata 585 i naših jedinstvenih mješavina metala - Pandora Rose i Pandora Shine.

Narudžbu možete otkazati u periodu od 60 minuta od trenutka kreiranja narudžbe, nakon toga ne možemo garantirati storniranje narudžbe. Čest je slučaj da se već u roku od nekoliko sati paket preda kurirskoj službi za isporuku.

Narudžbu možete otkazati slanjem e-mail poruke na info@pandorashop.hr.

Vaša narudžba može biti otkazana iz sljedećih razloga:

  • Proizvod više nije dostupan
  • nije uspješno izvršeno:

Plaćanje uplatnicom - Vaša uplata nije evidentirana u roku od 3 dana od kreiranja narudžbe.

Plaćanje karticom - uplata za Vašu narudžbu nije uspješno izvršena.

Cijena dostave je 4,50 EUR za standardnu dostavu.

Ukoliko Vaša narudžba prelazi iznos od 70,00 EUR standardna isporuka je besplatna.

Kada odaberete način plaćanja karticom na Vašem računu se rezerviraju sredstva u iznosu Vaše narudžbe. Tek nakon potvrde dostupnosti artikala, izvršava se naplata. Ukoliko nije moguće izvršiti isporuku naručenih artikala, Vaša sredstva će biti oslobođena.

Ukoliko ste naručili proizvod koji Vam ne odgovara, ne sviđa Vam se, pogriješili ste veličinu ili iz bilo kojeg drugog razloga želite zamijeniti artikl za drugi, zamjenu možete izvršiti u roku od 14 dana od datuma primitka pošiljke po proceduri koja je detaljno opisana ovdje..

Pandora Me predstavlja kolekciju minijaturnih privjesaka koje možete stilizirati na nekoj od Pandora Me narukvica te brošu, kao i kolekciju minijaturnih naušnica koje se prodaju pojedinačno. Pandora Me privjeske moguće je nositi na Pandora Me i ESSENCE narukvicama, kao i na ESSENCE ogrlicama. Pandora Me privjeske nije moguće nositi na standardnoj Pandora Moments narukvici i ogrlici, kao ni na Reflexions narukvicama i ogrlici.

Proizvode s web stranice moguće je naručiti direktno na stranici www.pandorashop.hr.

Ukoliko se do sada niste registrirali, potrebno je da to prvo napravite. Nakon uspješne registracije, na Vaš mail stiže potvrda registracije. Zatim jednostavnim dodavanjem artikala u košaricu i praćenjem ostalih koraka završite narudžbu. Potvrda narudžbe s ID brojem stići će Vam na mail koji ste naveli prilikom registracije, što potvrđuje da ste dobro ispratili sve korake.

Drugi način je da nam proslijedite Vašu narudžbu putem e-maila info@pandorashop.hr. Molimo Vas da nam u tom slučaju proslijedite potrebne podatke, kako bi se Vaša narudžba mogla realizirati:

  • Šifra artikla
  • Veličina i količina
  • Ime i prezime primaoca
  • Adresa za isporuku
  • Mobilni kontakt telefon

Rok za dostavu je 6 radnih dana. Nažalost, nismo u mogućnosti precizirati točan dan i vrijeme isporuke, jer to ne ovisi isključivo od nas, već i od kurirske službe.
Surađujemo s kurirskom službom Overseas Express.

Važna obavijest: zbog povećanog obujma pošiljaka može doći do kašnjenja u isporuci Vaše pošiljke od strane Overseas Express dostavne službe sljedećih nekoliko dana.

Postoje tri načina plaćanja:
- plaćanje pouzećem, prilikom preuzimanja od kurirske službe
- plaćanje platnim karticama: Maestro, MasterCard, Visa, Diners Club
- plaćanje uplatnicom, pri čemu narudžbu šaljemo nakon evidentiranja uplate