Poštovani ljubitelji Pandora nakita, kako biste sačuvali Vaše i naše zdravlje molimo Vas da prilikom posjete naših maloprodajnih objekata nosite zaštitnu masku, što je ujedno i mjera u skladu sa zakonskim odredbama. Hvala

Poštovani ljubitelji Pandora nakita, kako biste sačuvali Vaše i naše zdravlje molimo Vas da prilikom posjete naših maloprodajnih objekata nosite zaštitnu masku, što je ujedno i mjera u skladu sa zakonskim odredbama. Hvala

Reklamacije, zamjena i povrat

Ukoliko ste nakon primitka pošiljke ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas kontaktirate slanjem e-mail poruke na: info@pandorashop.hr

Nažalost, artikle kupljene putem online prodavaonice nije moguće mijenjati ili reklamirati u Pandora maloprodajnim objektima. U tom slučaju nas kontaktirajte slanjem e-mail poruke na: info@pandorashop.hr.

U slučaju da naručeni artikl ne odgovara, potrošač ima pravo raskinuti ugovor u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda. Prilikom odustajanja kupac može, ali ne mora, navesti razloge zbog kojih odustaje.

  • Kontaktirajte nas slanjem e-mail poruke na info@pandorashop.hr kako bi Vaš zahtjev za povrat bio evidentiran.
               
  • Proizvod mora biti vraćen u ispravnom, nekorištenom stanju te u originalnom, neoštećenom pakiranju, zajedno s originalnim računom i popunjenim obrascem za odustajanje, koji možete preuzeti ovdje.
    Proizvod s pratećom dokumentacijom potrebno je dostaviti osobno ili putem kurirske službe na sljedeću adresu:
    SF1 Clips d.o.o.
    Ilica 7, 10 000 Zagreb

Trgovac je dužan, bez odlaganja, kupcu vratiti iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od datuma prijema proizvoda.

Ukoliko prilikom isporuke uočite da pošiljka ima vidljivih oštećenja, nemojte preuzimati paket. U ovom slučaju molimo Vas da nas kontaktirate slanjem e-mail poruke na: info@pandorashop.hr. Obavijestiti ćemo Vas o daljnjem postupku u najkraćem mogućem roku.

Ukoliko ste nakon otvaranja pošiljke ustanovili da isporučeni artikli ne odgovaraju naručenim ili da podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas kontaktirate slanjem e-mail poruke na info@pandorashop.hr najkasnije u roku od 24h od primitka pošiljke.
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave nedostatci, pravo na reklamaciju imate dvije godine od datuma kupovine.
Potrebno je popuniti reklamacijski list te nas kontaktirati kako bi Vaš zahtjev bio evidentiran.
Odgovor na uloženu reklamaciju dobiti ćete u roku od 15 dana od prijema reklamacije te ćete biti obaviješteni o daljnjem postupanju.

Nažalost, u ovom trenutku ne nudimo opciju zamjene, no ukoliko Vam isporučeni proizvod ne odgovara, možete poslati zahtjev za povrat u roku od 14 dana od datuma isporuke. Rok za dostavljanje artikla je 14 dana od podnošenja zahtjeva. Vaš novac će biti vraćen u roku od 14 dana od datuma dostave artikla.

U slučaju povrata artikla, molimo da nas kontaktirate slanjem e-mail poruke na info@pandorashop.hr.

Kada odaberete način plaćanja karticom na Vašem računu se rezerviraju sredstva u iznosu Vaše narudžbe. Tek nakon potvrde dostupnosti artikala, izvršava se naplata. Ukoliko nije moguće izvršiti isporuku naručenih artikala, Vaša sredstva će biti oslobođena.

string(0) ""
string(0) ""